EKB Nederland Meerheide 100R 5521 DX Eersel 0497 87 00 13 info@ekbnederland.nl
Maak een afspraak met EKB

Allround Intern Project Medewerker

Ben jij op zoek naar een uitdagende baan in een vlotte, gezellige en dynamische werkomgeving waarbij we het tonen van eigen initiatief zeer waarderen? En wil je werkzaam zijn bij een ambitieuze organisatie met dito groeiambitie? Een omgeving waar leren van en met elkaar centraal staat én waar je regelmatig door je eigen plafond groeit? Dan is werken bij EKB echt iets voor jou!

Wie zijn wij?

Wij zijn EKB en onze kracht ligt in het bouwen van ijzersterke relaties met onze klanten in een snel veranderende energiemarkt. We nemen ons vak zeer serieus en werken volgens een hoog professionele standaard. In de markt lopen we graag voorop en onze klanten verwachten dan ook dat wij ons continu door ontwikkelen. We voelen een drive om de klant zo goed mogelijk van dienst te zijn, liever nog: te verrassen. Door onze passie voor het vak zijn we continu op zoek naar (nieuwe) ontwikkelingen in de markt die we kunnen vertalen naar kansen voor onze klanten. We hebben een open, directe en informele cultuur en zijn zakelijk als dat nodig is. Er is veel vrijheid in het werk met een hoge eigen verantwoordelijkheid en we sturen op output.

In verband met uitbreiding van ons team zijn we op zoek naar een:

Allround Intern Project Medewerker

Wat ga je doen?

Als Allround Projectmedewerker bij EKB kom je te werken in een team van 12 collega’s die ieder passie hebben in hun vak. Je bent de rechterhand van onze operationeel manager. Je bent verantwoordelijk voor het voorbereiden en plannen en realiseren van de interne processen, zoals het uitvoeren en borgen van de klantreis en klantverwachtingen overtreffen! Het is voor jou een échte sport om onze interne organisatie zo strak mogelijk te laten draaien. Nog voordat een ander ziet dat een proces gaat stagneren, heb jij het al rechtgetrokken en bijgesteld voor een volgende keer. Jij zorgt ervoor dat de data op orde is, maakt calculaties, verwerkt orders en prognoses en voorziet klanten van informatie en ben je het primaire operationele aanspreekpunt van onze large accounts. Hiervoor werk je nauw samen met onze interne organisatie en onze consultants. Daarnaast voer je een deel van je tijd werkzaamheden voor de servicedesk uit waarbij jij inkomende vragen van klanten zo goed mogelijk afhandelt.

Wie ben jij?

Wij vinden het belangrijk dat je jezelf kan vinden in de bovenstaande taken en past binnen de cultuur van EKB. Om je werk goed te kunnen doen is het handig dat:

  • Je beschikt minimaal over een HBO werk- en denkniveau
  • Je bent gewend om aan uiteenlopende (interne) projecten te werken en hebt daarin enkele jaren ervaring
  • Technische affiniteit is geen must maar een prettig pluspunt;
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Je hebt een sterk analytisch vermogen, houdt van overzicht en een strakke organisatie
  • Je hebt een goede beheersing van Microsoft Officepakket
  • Je bent klantgericht, ondernemend en ziet altijd mogelijkheden

Overige informatie & solliciteren

Werkdagen en uren in overleg (parttime mogelijk), het salaris is afhankelijk van ervaring in een eerdere job.

Ben je nog steeds enthousiast? Reageer dan op deze vacature ter attentie van Jorg Groenen en wie weet maken we binnenkort kennis! Heb je nog vragen, stel ze gerust via mail jorg@ekbnederland.nl of telefonisch op 0497-870013.